X

שינוי /ביטול הזמנה



דרכי ונהלי שינוי וביטול הזמנות אשר בוצעו באמצעות אתר מילניום:

מדיניות ביטול ושינוי הזמנות:
מדיניות הביטול של הרשת הינה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן ": חוק הגנת הצרכן") על כל תקנות שהותקנו מכוחו. 


שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל או טלפון ישירות באמצעים הבאים: אימייל לתמיכה: callcenter@prima.co.il. טלפון לבירורים: 03-5275660 או 9995*.
המשתמש יישא בעלויות השינוי, לרבות ההפרש, ככל שקיים, בין מחיר השירותים בעת שביצע את ההזמנה ומחירם לאחר השינוי.
ביטול הזמנת שירותים או כל חלק מהם לא ייחשב לשינוי, אלא לביטול.


ביטול ושינוי הזמנות:
ביטול ההזמנה יתאפשר מכל עמוד באתר החברה בלשונית "ההזמנות שלי" בחלקו התחתון השמאלי של העמוד. המשתמש יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל). לאחר הזנת שם משתמש יישלח למייל או לנייד קוד זמני אתו יש להתחבר לאיזור האישי. ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון. 

 

מדיניות ביטול ושינוי הזמנות:
מדיניות הביטול של הרשת הינה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן ": חוק הגנת הצרכן") על כל תקנות שהותקנו מכוחו. 
ביטול הזמנה לאדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש: 
מזמין אירוח שהוא אדם עם מוגבלות כהגדרת מונח זה בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח – 1988, אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים) או עולה חדש (מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה), רשאי לבטל את הזמנה בהתקיים כל התנאים המנויים להלן: 
1. ביטול ההזמנה נעשה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית, ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה עד למועד האירוח. 
2. נעשה ביטול על ידי מזמין אירוח הנמנה על אחת מהאוכלוסיות הנמנות בסעיף זה, יצרף המזמין להודעת הביטול אסמכתא (באמצעות אחד מהאמצעים הנזכרים לעיל) על היותו נמנה על אחת מהאוכלוסיות לעיל, בהתאם למפורט בחוק הגנת הצרכן. 
3. בוצע ביטול בהתאם לתנאי הביטול הנזכרים בסעיף זה יחויב המזמין בדמי ביטול בסך שך 100 (מאה) ₪ או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה, לפי הנמוך מבניהם.  

 
אופן ביטול ההזמנה:
יש לבטל את ההזמנה על ידי "הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן , ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה:


דרכי ביטול:
ניתן לבצע ביטול הזמנה שנעשתה באתר באמצעות מסירת "הודעת ביטול" - הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה.

ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 9995* או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: פרימה מילניום, רח' התדהר 2 רעננה.
ב. בדואר רשום לכתובת: פרימה מילניום, רח' תדהר 2 רעננה.
ג. בדואר אלקטרוני: callcenter@prima.co.il
ה. באתר המלון בקטגוריה "ההזמנות שלי" https://www.millennium-hotel.co.il/be/myaccount/login?chainid=238&lang=heb


דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"חגי ישראל" - לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא" - חודשי הקיץ (יולי – אוגוסט) וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
"עונה רגילה" – כל מה שלא בגדר עונות שיא ו/או חגי ישראל.



עונה רגילה

בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של עד ארבעה לילות: ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב      המזמין במלוא עלות ההזמנה. 

בהזמנת חמישה חדרים ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 30 יום לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה  פחות מ-30 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה. 

 
עונות שיא וחגי ישראל
 
בהזמנת חדר אחד ומעלה בעונות השיא וחגי ישראל ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ודמי הביטול יהיו בסך של 100 ₪ או בגובה 5% מהעסקה, לפי הנמוך. בביטול הנעשה פחות מ-7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון        במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
 
בהזמנת חמישה חדרים ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 30 יום לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ-30 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה. 
 

לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב-'צור קשר' או התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 9995* ונחזור אליכם בהקדם.